Merhabalar :)

Herkese merhaba J

Ben Gizem Kılıç. 12 Haziran 1991 tarihinde İstanbul Kadıköy’de doğdum. Yıldız Teknik Üniversitesi Kimya bölümü mezunuyum. Şuan özel bir şirkette İnsan Kaynakları departmanında çalışıyorum.27 Ağustos 2016 tarihinde sevgilim, eşim Batuhan Kılıç ile evlenerek yeni bir hayata adım atmış oldum J

Daha evleneli üç ay olmuş ‘yeni gelin’ tadında biri olarak, tüm evlilik hazırlığı sürecinde (yaklaşık 9 ay) yaşadığım, tecrübe edindiğim olayları olumlu ve olumsuz tüm yanlarıyla evlenmek üzere olan tüm gelin adaylarıyla paylaşmayı arzuladığım bu dönemde bir blog sayfası açmaya karar verdim. Arkadaşlarım içinde ilk evlenenlerden olmam ve onlardan da bu süreçle ilgili fazlaca sorular gelmesi de bu güzel kararı almama vesile oldu. Burada herhangi bir kural, sıralama veya mecburiyet hissi gerekmeksizin o an neyi paylaşmak istiyorsam, içimden geldiği gibi yazmaya çalışacağım. Sizlerden gelen sorular ve merak edilenler de konuları şekillendirmeme yardımcı olacak. Umarım buraya girip de yazılarıma zaman ayıran herkese ufacık da olsa bir katkım olur.


Şimdiden keyifli okumalar J

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MAC 'te Gelin Makyajı

Kına Gecesi Ve Organizasyonu 'Adile Sultan Kasrı'

BEKARLIĞA VEDA PARTİSİ & BRIDE TO BE!