MAC 'te Gelin Makyajı


Yeniden merhabalar J

Açılış konuşmasını da yaptığıma göre artık bloğuma güzel ve dikkat çeken bir konu ile başlayabilirim.
İlk konumuz; “gelin makyajı”

Mac’te yaptırdığım gelin makyajımla ilgili gelen tepkiler hep çok olumluydu. Gerçekten benim de içime sinen, güzel bir iş çıkmıştı ortaya. Öncelikle şunu belirtmemde fayda var. Eğer gelin makyajından beklentiniz abartıdan uzak, doğal bir makyaj ise bence MAC’i gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz. Yani tüm kusurların kapandığı ancak kuaförden yeni boyanıp da çıkmamış bir görüntü düşleyenler için ideal J

 

 







Düğün günü gelin makyajı uygulaması 


İlk olarak avantajlarından bahsedecek olursak; düğün günü uygulamasından önce belirlenen bir günde deneme makyajının yapılması en mutlu gününüzde yaşayabileceğiniz bir hayal kırıklığının engellenmesi açısından çok önemli. Deneme makyajının tarih ve saatinin sizin tarafınızdan belirleniyor olması da deneme makyajını kına geceniz ya da fotoğraf çekiminiz gibi özel bir güne denk getirebilmenize olanak sağlıyor. Ki bence bu büyük bir avantaj. (Tabi deneme makyajı ile düğün günü arasında çok fazla zaman olmamasında fayda var. ) Mesela ben deneme makyajımı kına geceme denk getirmiş ve extra bir uğraştan kurtulmuştum. Deneme makyajı öncesinde makyözünüze kafanızdaki gelin makyajını anlatıyorsunuz. Uygulama esnasında da müdahalede bulunup istediğiniz görüntüye daha rahat ulaşabiliyorsunuz.  Her iki makyaj da yaklaşık 1,5 saat sürüyor.



Kına günü deneme makyajı

Dikkat etmeniz gereken bir nokta, randevunuzu erkenden almanız. Ben düğünden yaklaşık 2 ay önce randevu almıştım. Daha sonrasında yer bulmanız özellikle hafta sonu düğünleri için zor olabiliyor.




Kına Gecesi


Şimdi en önemli avantaja geliyorum. Mac’te gelin makyajı uygulaması ağustos 2016 döneminde 650 TL idi. Ancak şöyle ki bu ücret tutarında ürün satın alarak aslında bu tutarı makyaja değil ürünlere ödemiş oluyorsunuz. Yani makyaj ürünlerin yanında bedavaya gelmiş gibi oluyor. J
Bunların dışında dezavantaj olabilecek bir konuya değinmek gerekirse bildiğim kadarıyla Mac makyözleri belirli periyotlarla şubeler arasında değişim yapıyorlar. Deneme makyajınızı yaptırırken düğün günü makyajınızı da aynı makyözün yapacağından emin olmanız lehinize olur.

 







Düğün Günü

Not: Seçip satın aldığınız ürünlerin tutarı minimum 650 TL olması gerekiyor ancak seçtiğiniz ürünlerle tam 650 TL yi tutturmanız zor olduğu için siz biraz daha fazlası için hazırlıklı gidin derim.

Umarım gelin makyajı konusunda yardımcı olabilmişimdir.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere J




Yorumlar

  1. çok beğendim yazınızı teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, hangi şehirdesiniz acaba? Ben de düğün makyajımı mac'te yaptırmak istiyorum, sizinki çok hoş olmuş, İzmir'deyim ve iyi mir makeup artist olsun istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Ben istanbulda yaşıyorum ve Akasya Mac te yaptırdım makyajımı :)

      Sil
  4. Merhaba,
    Saçınızı nerede yaptırdınız? Saç makyaj ayrı yerlerde olunca sorun oluyor mu?Ben de mac te yaptırmayı düşünüyorum da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Öncelikle sorunuzu geç gördüm kısıra bakmayın.
      Saçımı evime yakın yerdeki kuaförümde yaptırdım. Önce gidip makyajı yaptırdım. Sonra kuaförde saçım yapıldı. Çok sorun olmuyor. Kuaför saçı yaparken makyajı bozmamaya dikkat ediyor :)

      Sil
  5. merhaba deneme makyajına ayrı bir ücret ödemediniz değil mi ? birde ücret asıl makyaj yapıldığında mı ödendi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      deneme makyajı için ek bir ücret ödenmiyor. Ücreti deneme makyajı sonunda ödüyorsunuz

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kına Gecesi Ve Organizasyonu 'Adile Sultan Kasrı'

BEKARLIĞA VEDA PARTİSİ & BRIDE TO BE!